Convocatòria d'ajuts per a accions de millora de la docència i de la recerca per al curs 2016-17 |
||
I Convocatòria |
||
Objectiu: Oferir ajuts per promoure i col·laborar en l'organització d'accions de promoció de la recerca i la docència a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) de la Universitat de Lleida, especialment aquelles que facilitin la comunicació entre la FEPTS i la societat que l'envolta i que, a l'hora, enriqueixin la vida acadèmica. |
||
Sol·licitants: Pot sol·licitar l'ajut tot el professorat adscrit a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social. |
||
Import: La quantitat global d'aquesta convocatòria és de 4000 euros per al curs 2016-2017. |
||
Despeses finançables: Les despeses fetes amb motiu de les diverses accions que es duguin a terme durant el curs 2016-2017 han de poder ser acreditades documentalment en el transcurs de l'esmentat període. Els ajuts a què fa referència aquesta convocatòria s'hauran de destinar exclusivament a sufragar despeses relacionades amb l'organització, difusió i realització dels actes programats. L'organització de l'acció s'ha de comprometre a incloure el logotip de la FEPTS en tot el material que s'elabori. Resten explícitament exclosos de la convocatòria:
|
||
Documentació: S'ha de presentar una sol·licitud normalitzada i signada al registre de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social acompanyada de la documentació que es detalla a continuació:
|
||
Sol·licituds i resolució: Les sol·licituds s'han d'adreçar al Deganat de la FEPTS d'acord amb l'imprès normalitzat.
|
||
Avaluació de les propostes: L'avaluació i la selecció de propostes es farà per una comissió adhoc (tres representants de l'equip de deganat i els coordinadors de les titulacions). En el cas que la documentació presentada no reuneixi els requisits i la documentació prevista es requerirà a la persona sol·licitant per tal que en un termini de cinc dies esmeni la mancança. Si no ho fa es considerarà que retira la sol·licitud. Per a la concessió dels ajuts es tindrà en compte:
|
||